نتائج البحث:

309 وظيفة
فلاتر


نتائج البحث:

309 وظيفة
opportunity cover
فرصة عمل لدى جوجل كمحلل مالي استراتيجي في أمريكا إدارة الأعمال

وصف الفرصة:

تقدم شركة جوجل فرصة عمل بدوام كامل لشغل منصب محلل مالي استراتيجي في الولايات المتحدة الأمريكية والذي يعد واحداً من أهم الأدوار بالغة الأهمية. بصفتك محللًا ماليًا، يستخدم القادة عملك، سواء كان ذلك نمذجة سيناريوهات الأعمال أو تتبع مقاييس الأداء، لاتخاذ قرارات استراتيجية للشركة، وذلك أثناء العمل على مشاريع متعددة في وقت واحد، تركز على التفاصيل بينما تجد طرقًا إبداعية لحل التحديات الكبيرة.

المهام والمسؤوليات:

ستكون مسؤولاً عن:

  • قيادة التخطيط طويل المدى (LRP)/الميزانية السنوية (AOP) لمنصة Google Cloud وفريق طرح المنتجات في السوق في السحابة.
  • قيادة مشاريع الاستثمار الاستراتيجية الرئيسية.
  • قيادة مشاريع تحسين العمليات عبر فرق التمويل السحابي.

معايير التقديم:

يجب أن تمتلك:

  • درجة البكالوريوس في إدارة الاعمال  أو المالية، أو الإحصاء أو الإقتصاد أو أي مجال كمي آخر، أو ما يعادلها من خبرة عملية.
  • 4 سنوات من الخبرة في التخطيط والتحليل المالي، أو الاستشارات، أو وظيفة ذات صلة، أو درجة متقدمة.
  • يفضل أن تمتلك:
  • خبرة في العرض أمام كبار أصحاب المصلحة.
  • خبرة في النمذجة المالية والتخطيط والتحليل المالي والاستشارات أو وظيفة ذات صلة.
  • خبرة في إدارة الإنفاق ودورة التخطيط للميزانية.
  • المعرفة بصناعة الحوسبة السحابية/البرمجيات، والأدوار المختلفة، والحوافز.
  • القدرة على تحديد الأهداف والعمل على تحقيق النتائج مع بناء علاقات طويلة الأمد عبر الحدود التنظيمية.
  • مهارات التواصل ومهارات التحليل الممتازة.

الوثائق المطلوبة:

السيرة الذاتية, رسالة التغطية, نسخ طبق الأصل عن السجل الأكاديمي, الشهادة الجامعية

ملاحظة: يتراوح قيمة الراتب الأساسي في الولايات المتحدة لهذا المنصب بدوام كامل بين 108,000 دولار و158,000 دولار.



موعد الانتهاء: 23‏/08‏/2024 دولــية
opportunity cover
وظائف في أمريكا في مجال العلوم التطبيقية لدى شركة Microsoft تكنولوجيا المعلومات

وصف الفرصة:

تقدم شركة Microsoft فرصة عمل بدوام كامل في مجال العلوم التطبيقية، حيث تعلن عن حاجتها لضم أحد المتميزين الشغوفين بالذكاء الاصطناعي ممن لديه خلفية قوية في التعلم الآلي، والتعلم المعزز، والاستدلال السببي، وعلوم البيانات، أو المجالات ذات الصلة إلى فريق العمل لديها. بصفتك عالم بيانات وتطبيقي في مجال البحث عن الصور، ستقود الفريق لتطوير نماذج التعلم الآلي ومكونات الواجهة الخلفية التي تقود منتجات الصور

المهام والمسؤوليات:

ستكون مسؤولاً عن:

  • تصميم التجارب لقياس تأثير نماذج التعلم الآلي الجديدة وميزات المنتج.
  • جمع البيانات، وتدريب النماذج، وتقييم الجودة والأداء.
  • تصميم وتنفيذ خطوط أنابيب توليد الميزات.
  • تصميم وتنفيذ المقاييس.
  • المشاركة في القرارات القائمة على البيانات لتحديد أولويات الميزات وتسليمها.
  • التعاون مع فريق المنتج والمنظمات الأخرى داخل Microsoft لتحقيق النجاح.
  • لعب دور رئيسي في دفع التحسينات الخوارزمية للأنظمة عبر الإنترنت وخارجها.
  • تطوير وتقديم حلول قوية وقابلة للتطوير، وإحداث تأثير مباشر على تجربة كل من المستخدم والمعلنين، وتحسين مؤشرات الأداء الرئيسية باستمرار.

معايير التقديم:

يجب أن تمتلك:

  • درجة البكالوريوس في الإحصاء أو القياس الاقتصادي أو علوم الحاسوب أو الهندسة الكهربائية أو هندسة الحاسوب أو مجال ذي صلة، بالإضافة إلى وخبرة لا تقل عن عامين في مجال ذي صلة (على سبيل المثال، الإحصاء والتحليلات التنبؤية والبحث).
  • أو درجة الماجستير في الإحصاء أو القياس الاقتصادي أو علوم الحاسوب أو الهندسة الكهربائية أو هندسة الحاسوب أو مجال ذي صلة، وخبرة لا تقل عن عام واحد في مجال ذي صلة.
  • أو الدكتوراة في الإحصاء أو القياس الاقتصادي أو علوم الحاسوب أو الهندسة الكهربائية أو هندسة الحاسوب أو مجال ذي صلة، أو خبرة معادلة.
  • يفضل أن تمتلك:
  • خبرة لا تقل عن عام في إنشاء المنشورات.
  • درجة البكالوريوس في التخصصات المذكورة أعلاه وخبرة لا تقل عن 5 أعوام في مجال ذي صلة (على سبيل المثال، الإحصاء والتحليلات التنبؤية والبحث).
  • أو درجة الماجستير وخبرة لا تقل عن 3 سنوات في مجال ذي صلة (على سبيل المثال، الإحصاء، التحليلات التنبؤية، البحث).
  • أو الدكتوراة وخبرة لا تقل عن سنة واحدة في مجال ذي صلة.
  • خبرة لا تقل عن سنة في تطوير ونشر المنتجات أو الأنظمة في نقاط متعددة في دورة المنتج من الفكرة إلى الشحن.
  • خبرة لا تقل عن سنة في تطوير ونشر أنظمة الإنتاج الحية، كجزء من فريق المنتج.
  • خبرة لا تقل عن 3 سنوات في إجراء البحوث كجزء من برنامج بحثي (في بيئات أكاديمية أو صناعية).
  • خبرة في تقديم العروض التقديمية في المؤتمرات أو غيرها من الأحداث والفعاليات في مجتمع البحث/الصناعة الخارجي كأحد المتحدثين الذين تم دعوتهم.
  • خبرة لا تقل عن 3 سنوات في إنشاء المنشورات (على سبيل المثال، براءات الاختراع والمكتبات والأوراق الأكاديمية التي تمت مراجعتها من قبل الأقران).
  • على وجه الخصوص، ستكون الخبرات العملية في نماذج التعلم العميق والشبكات العصبية العميقة (DNN) والشبكات العصبية التلافيفية (CNN) والشبكات العصبية المتكررة (RNN) مفيدة للغاية.

الوثائق المطلوبة:

السيرة الذاتية, نموذج من عملك

ملاحظة: يتراوح نطاق الأجر الأساسي لهذا الدور في جميع أنحاء الولايات المتحدة ما بين 98,300 دولار أمريكي و193,200 دولار أمريكي سنويًا.




موعد الانتهاء: 24‏/08‏/2024 دولــية
opportunity cover
Monitoring, Evaluation, Accountability, and Learning (MEAL) Coordinator أخرى

About War Child:

War Child is an independent and impartial international non-governmental child rights organization investing in a peaceful future for children and young people affected by armed conflict. With a focus on child protection, mental health, and psychosocial support, we strive to empower children and young people while enabling adults to bring about positive and lasting change in the lives of conflict-affected children and young people. War Child has been working in the occupied Palestinian Territory (oPt) since 2006 and has offices in Jerusalem, Hebron, Nablus, and Gaza. 

 

Department: Programme Quality & Development Department  

Reporting to: Head of Programme Quality & Development Department 

Direct reports: MEAL Officers/ team 

Location: West Bank 

 

Job Summary/ Scope of Work 

The MEAL Coordinator will manage the MEAL team and lead the Monitoring, Evaluation, Accountability, and Learning processes in the occupied Palestinian Territory. This role is critical in supporting MEAL activities' development, planning, implementation, and quality assurance, ensuring that all processes align with War Child’s standards and goals. The MEAL Coordinator will coordinate with regional and global teams, participate in meetings and interventions, and manage GMF reporting. Additionally, this role will support quality implementation and reporting, establish MEAL systems and processes, and manage Feedback and Complaint Response Mechanism (FCRM), Accountability to Affected Populations (AAP), Core Humanitarian Standards (CHS), and Prevention of Sexual Exploitation and Abuse (PSEA). 

 

Responsibilities and Tasks 

Job Responsibility 1: Technical MEAL Oversight (30% of time)

  1. Develop and maintain MEAL frameworks, plans, and tools, ensuring they are contextually relevant and aligned with global standards and donor policies and protocols. 
  2. Oversee data collection, analysis, and reporting processes to ensure accurate and timely information is available for decision-making. 
  3. Support program teams in implementing high-quality projects adhering to MEAL standards and protocols. 
  4. Provide technical assistance and guidance on reporting, data protection, and documentation requirements. 
  5. Conduct assessments, literature reviews, and context analyses to inform program design and proposals. 

 

Job Responsibility 2: Learning and Knowledge Management (25 % of time)

  1. Plan, organize, and lead reflection and learning events to promote continuous improvement. 
  2. Document and disseminate learnings and best practices within the organization and with external partners. 
  3. Share the learnings to support the development of concept notes and proposals. 
  4. Collaborate with technical advisors and the program team to capture and use the learning for informed decision-making and adaptive management. 

 

Job Responsibility 3: Coordination and Compliance (15 % of time)

  1. Coordinate with regional and global teams, participating in meetings and interventions as required. 
  2. Establish and manage Feedback and Complaint Response Mechanisms (FCRM) to ensure accountability to affected populations. 
  3. Ensure compliance with Core Humanitarian Standards (CHS) and promote the Prevention of Sexual Exploitation and Abuse (PSEA). 
  4. Actively participate and represent War Child in in-country technical working groups and task forces. 
  5. Manage donor and GMF reporting, ensuring accuracy and compliance. 

 

Job Responsibility 4: Capacity Building and Team Management (30 % of time)

  1. Design and implement capacity-building plans for local partners and staff. 
  2. Provide ongoing coaching and support to ensure the quality of MEAL processes. 
  3. Facilitate training sessions and share technical materials, tools, and resources. 
  4. Supervise MEAL team members, ensuring clear roles, responsibilities, and performance objectives. 
  5. Manage external consultants to ensure high-quality outputs. 

 

Qualifications Required: 

  1. Minimum of 5 years of relevant technical work experience in MEAL, preferably in the humanitarian or development context. 
  2. Bachelor’s or Master’s in Social Sciences, Development Studies, Statistics/ Economics, or a related field. 
  3. Strong technical skills in MEAL methodologies, tools, and standards. 
  4. Demonstrated experience in capacity building, team management, and coordination. 
  5. Excellent analytical, written, and verbal communication skills in English and Arabic. 
  6. Proficiency in data analysis software and tools. 
  7. Ability to work effectively in a multicultural environment and under pressure. 
  8. Able to generate and use data and evidence to innovate, deliver, learn, and share a reflection on the effectiveness, efficiency, relevancy, and impact of the interventions implemented.  
  9. Skilled at networking, representation, and partnership development to promote learning, strengthen civil society, and mobilize resources.  
  10. Team leadership skills, including experience in training, capacity building, and mentoring.  
  11. Experience in and commitment to capacity building of staff, partners, and communities. 
  12. Ability to motivate and engage diverse and distributed teams. 

 

How to Apply  

To apply please fill out the application form with your one-page letter of motivation and CV by August 15th, 2024. 

Please note that only shortlisted candidates will be contacted. 

“Commitment to the vision and goals of War Child Holland in oPt, including adherence to the Child Safeguarding Policy, is essential” 


موعد الانتهاء: 16‏/08‏/2024 الضفة الغربية
opportunity cover
Case Management Officer - East Jerusalem إدارة الأعمال

About War Child:

War Child is an independent and impartial international non-governmental child rights organization investing in a peaceful future for children and young people affected by armed conflict. With a focus on child protection, mental health, and psychosocial support, we strive to empower children and young people, while enabling adults to bring about positive and lasting change in the lives of conflict-affected children and young people. War Child has been working in the oPt since 2006 and has offices in Jerusalem, Hebron, Nablus, and Gaza.  

 

Reporting to: Case Management Supervisor 

Direct Reports: N/A 

Location: East Jerusalem  

Period: One Year Contract 

 

Job Summary/ Scope of Work 

The Case Management Officer is responsible for implementing community-based child protection activities in his/her community, including case management in line with international standards. S/he organizes and carries out work to address an individual's (and their family’s) needs in an appropriate, systematic, and timely manner through direct support and/or referrals. 

 

Responsibilities and Tasks 

Job Responsibility 1: Direct Support and Care to Vulnerable Children  (60% of time)

  1. Provide direct support and care for vulnerable children, including case management such as; 
  2. Identification of individual children in need of case management through a regular presence in the community. 
  3. Follow up with children referred to WCH by other agencies and community partners. 
  4. Identify, refer and follow up on all services and ensure action points are carried out within the agreed timeframe. 
  5. Provide basic counseling and psychosocial support. 
  6. Regularly review and adjust action plans to ensure progress. 
  7. Perform appropriate follow-up and referrals. 
  8. Case closure and follow up on closed cases of children and their caregivers after a while from the case closure. (if and when appropriate). 
  9. Manage cases in line with the Standard Operational Procedures (SOPs). 
  10. Document cases using case notes and regularly update the database to ensure a comprehensive record of each case. 
  11. Ensure data collection and storage are done in a confidential manner. 
  12. Monitor, guide, advise and support children and caregivers throughout the process. 
  13. Ensure that children receive multidisciplinary and holistic support. 
  14. Provide mapping and updates of available services and organizations operating in the area and share with relevant people at WCH. 
  15. Ensure child protection concerns are shared with the relevant staff. 
  16. Deliver awareness sessions to families on child protection and case management services in different and new targeted communities as needed and requested when needed. 

  

Job Responsibility 2: Internal/External Coordination, and Representation  (20% of time) 

  1. Introduce War Child services within the targeted communities. 
  2. Coordinate with CBOs on the implementation of activities. 
  3. Coordinate daily with WCH program staff. 
  4. Liaise with relevant child protection actors working in the area, including national and international. 
  5. Participate and represent WCH in CPN meetings when necessary. 
  6. Coordinate with partner organizations for referrals. 
  7. Liaise with Protection Officers/MoSD focal points in the area. 
  8. Participate in relevant case management meetings. 
  9. Act as Child Safeguarding Focal point for their specific areas. 

 

Job Responsibility 3: Monitoring and Reporting (20% of time) 

  1. Support the maintenance of the WCH case management system.  
  2. Complete the capacity assessment tool every 3 to 6 months. 
  3. Support tracking of activities using agreed M&E tools. 
  4. Participate in weekly reporting and planning meetings to ensure adherence to standards of care, quality case management, and reporting requirements are followed. 
  5. Plan and conduct training of facilitators on different PSS and CP topics and interventions as requested by the line manager 
  6. Ensure Fill in the database for the registered cases of children in case management service and the database for external referrals and follow up and update the data regularly. 
  7. Participate in 1 to 2 individual and group monthly meetings with the case management supervisor to discuss different cases, challenges, and ways to overcome the challenges and improve the quality of service provided 
  8. Perform other duties as assigned by the supervisor to enable and develop WCH programs. 

 

Qualifications / Education / Training Required 

  1. Bachelor's degree in Social Science, or any relevant field. 
  2. Minimum 3 years of relevant experience. 
  3. Good understanding of the local context and social welfare and legal system for child protection services in Palestine. 
  4. Previous experience working with children/refugees/vulnerable populations. 
  5. Proven experience engaging with different target groups from all backgrounds (children, families, local and international organizations, government, etc). 
  6. Ability to maintain confidentiality, respect, non-discrimination, and safety of children at all times. 
  7. Excellent communication, interpersonal and problem-solving skills. 
  8. Creativity and flexibility. 
  9. Flexibility in working overtime when needed. 
  10. Computer literacy (Microsoft Word and Excel). 
  11. Fluency in Arabic. 
  12. Good English skills. 
  13. Cultural sensitivity. 


How to Apply  

To apply please fill out the application form with your one-page letter of motivation and CV by August 15th, 2024.

Please note that only shortlisted candidates will be contacted. 


موعد الانتهاء: 24‏/08‏/2024 القدس
opportunity cover
صانع محتوى\ فيديو التصميم الجرافيكي

شركة كبرى تبحث عن صانع محتوى موهوب لديه مهارات في الرسوم المتحركة وتصميم ثلاثي الأبعاد وتحرير الفيديو للانضمام إلى فريقها.

الموقع: الرام

الخبرة: 1-2 سنوات

نوع الوظيفة: دوام كامل


المسؤوليات

  • إنشاء رسوم متحركة عالية الجودة وتصميمات ثلاثية الأبعاد وتحرير الفيديو.
  • تطوير محتوى متعدد الوسائط لوسائل التواصل الاجتماعي والمواقع الإلكترونية ومواد التسويق.
  • العمل مع فريق التسويق لفهم احتياجات المشاريع وتسليم محتوى يتماشى مع علامتنا التجارية.
  • مواكبة أحدث توجهات التريند في إنشاء المحتوى.
  • إدارة مهام متعددة والالتزام بالمواعيد النهائية.


المتطلبات

  • 1-2 سنوات من الخبرة في إنشاء المحتوى والرسوم المتحركة والتصميم ثلاثي الأبعاد وتحرير الفيديو.
  • إتقان البرامج مثل Adobe Creative Suite وتطبيقات تحرير الفيديو أو أدوات مشابهة.
  • مجموعة أعمال قوية تعرض مهاراتك أو أمثلة من أعمالك السابقة.
  • مبدع وذو اهتمام بالتفاصيل.
  • مهارات تواصل جيدة.
  • من الأفضل أن يكون من رام الله أو مقيم فيها.


كيفية التقديم

يرجى تقديم سيرتك الذاتية ومحفظة أعمالك أو أمثلة من أعمالك السابقة إلى استمارة التقديم.


موعد الانتهاء: 25‏/08‏/2024 رام الله والبيرة
opportunity cover
Impact Associate Intern التعليم والتدريب

About BuildPalestine:

BuildPalestine is a Palestinian social enterprise dedicated to empowering Palestinian changemakers. We help people envision a better future for Palestine and equip them with the tools and resources to make it a reality. Our mission includes promoting and supporting the creation of social enterprises in Palestine through a range of programs that provide both financial and non-financial support at various stages of development.

We are looking for an Impact Associate passionate about driving social change. If you want hands-on experience in project coordination and impact measurement, join us as an intern and make a difference!



Location: In person (preferably) – Ramallah 

Duration: 3-6 months 


What will you do:

Project coordination

  • Help manage projects deadlines and timelines 
  • Assist in ensuring project deliverables meet requirements 
  • Organize and facilitate project meetings and following up on action items. 
  • Support the coordination and participation in field visits

Data collection and analysis: 

  • Assist in designing and implementing data collection methods.
  • Assist in analyzing data to evaluate the effectiveness of projects.

Impact measurement and reporting:

  • Assist in developing impact measurement frameworks and KPIs.
  • Assist in preparing impact reports and presentations.
  • Work with teams to integrate feedback and improve impact.

Administrative assistance:

  • Maintain and organize data and documentation.
  • Support grant writing and reporting with relevant impact data.
  • Assist in planning and executing impact-related events.


What You Will Gain:

  • Real-world Experience: Hands-on experience in managing projects and analyzing data.
  • Skill Development: Enhance your coordination, data analysis, and reporting skills.
  • Networking Opportunities: Engage with stakeholders and social enterprises.
  • Professional Growth: Contribute to meaningful projects and see the impact of your work.
  • Mentorship and Guidance: Learn from experienced professionals in the field.


Qualifications:

  • Experience in project management or coordination.
  • Strong organizational and time management skills and attention to detail.
  • Excellent communication skills in English and Arabic and ability to work collaboratively in a remote team environment.
  • Passion for community building and social impact.


How to Apply:

If you are interested in this exciting opportunity to contribute to positive change within Palestinian communities, please fill out this application form. We look forward to hearing from you!


موعد الانتهاء: 27‏/08‏/2024 رام الله والبيرة
opportunity cover
Digital Marketing Intern التسويق

About BuildPalestine:

BuildPalestine is a Palestinian social enterprise dedicated to empowering Palestinian changemakers. We help people envision a better future for Palestine and equip them with the tools and resources to make it a reality. Our mission includes promoting and supporting the creation of social enterprises in Palestine through a range of programs that provide both financial and non-financial support at various stages of development.

We are seeking a creative digital marketing intern to join our team at BuildPalestine. Our digital community, comprised of Palestinians and allies, is focused on driving impactful change in Palestine. As an intern, you will gain hands-on experience in managing social media channels, executing email marketing campaigns, engaging with our digital community, and growing the BuildPalestine audience. Join us to develop your skills and contribute to meaningful initiatives.

Location: Remote/ or in-person in Ramallah

Duration: Minimum 6 months 


Responsibilities:

  • Design Creation:

– Use Canva templates to create event designs for social media.

– Maintain brand consistency.

  • Content Creation:

– Create engaging video and text content for social media and other digital platforms.

  • Event Management:

– Create and market BuildPalestine online events.

  • YouTube Management:

– Upload event recordings to YouTube.

  • Resource Management:

– Assist in collecting opportunities for BuildPalestine various audience segments. 

  • Communication and Collaboration:

– Attend weekly meetings for updates and planning.


Qualifications:

  • Knowledge in Canva design tool.
  • Familiarity with social media platforms and event management tools.
  • Basic knowledge of YouTube content management.
  • Strong organizational skills and attention to detail.
  • Excellent communication skills and ability to work collaboratively in a remote team environment.
  • Passion for community building and social impact.
  • Excellent English and Arabic.


How to Apply:

If you are interested in this exciting opportunity to contribute to positive change within Palestinian communities, please fill out this application form. We look forward to hearing from you!


موعد الانتهاء: 27‏/08‏/2024 عبر الانترنت
opportunity cover
منسقــ\ـة منصات التواصل الاجتماعي والعلاقات العامة أخرى

Do you thrive in the exciting world of social media and public relations?

Are you passionate about crafting engaging content and building online communities? If so, this remote Social Media and PR Coordinator role might be perfect for you!


Responsibilities:

  • Managing, creating, and curating content that resonates with the target audience across various social media platforms.
  • Preparing creative posts.
  • Come up with ideas or topics for the posts
  • Do audience engagement, data analysis, and continuous strategy refinement.
  • Handle platforms like Facebook, Instagram, Twitter, and TikTok to reach new customers, engage with current ones, and announce MW services. 
  • Handle company communication channels
  • Act like a public relations officer
  • Handle some admin work and attend conferences and workshops
  • Represent the company in public events


Qualifications:

  • 2+ years of experience in social media marketing or a related field.
  • Bachelor's degree in marketing, communications, PR, or a relevant field.
  • Strong understanding of social media platforms and their algorithms.
  • Excellent content creation skills with a knack for storytelling and visuals.
  • Proven ability to analyze data and translate insights into actionable strategies.
  • Excellent communication, interpersonal, and organizational skills.
  • Ability to work independently and as part of a team in a remote environment.


Interested candidates can apply through the "Apply Now button".


موعد الانتهاء: 08‏/08‏/2024 رام الله والبيرة


توظيف المواهب الفلسطينية

تصفح الفرص

ابق على اطلاع بالفرص عبر البريد الإلكتروني
اشترك في نشرتنا الإخبارية!