نتائج البحث:

157 وظيفة
فلاتر


نتائج البحث:

157 وظيفة
مدير مشروع البرمجيات عن بعد علم الحاسوب

معلومات عنا

ابدأ حياتك المهنية مع إحدى أكبر الشركات الافتراضية في العالم حيث تتمتع بالمرونة والمساحة للنمو، تمامًا كما تمكنا من ذلك بفضل فريقنا. استخدم أحدث الأدوات والتقنيات لإنتاج أفضل أعمالك والتمتع بالأجر الذي يعكس مهاراتك وخبراتك.

تصفح فتحاتنا الحالية وتقدم بطلبك اليوم. نحن نتطلع الى الاستماع منك.

المسمى الوظيفي

هذا هو الموقف البعيد.

هل تبحث عن تحديات جديدة ومثيرة تعزز نموك المهني؟ إذا كنت مبتكرًا بطبيعتك ومدير مشروع برمجيات حسب المهنة، فنحن نحب أن نسمع منك! تابع القراءة لمعرفة ما إذا كنت مناسبًا لفريق Scopic الذي يضم أكثر من 250 محترفًا من أكثر من 60 دولة.

في Scopic، العالم الافتراضي هو موطننا، لذا فهذه وظيفة عن بعد بدوام كامل. لا تقدم بطلبك إلا إذا كنت مستعدًا للتنقل لمدة ساعة الصفر وكانت فكرة التعاون مع زملائك من جميع أنحاء العالم تثير اهتمامك!

المهارات والصفات التي نبحث عنها:

أكثر من 3 سنوات من العمل كمدير مشروع برمجي

مهارات قوية في القراءة والكتابة والتحدث باللغة الإنجليزية

مهارات تواصل جيدة جدًا، مع القدرة على العمل مباشرة مع العملاء وفرق التطوير

القدرة على قراءة وكتابة مواصفات التطبيقات البرمجية

إحساس جيد بتصميم واجهة مستخدم البرنامج والقدرة على إنشاء نماذج بالحجم الطبيعي السريعة للإطار السلكي

المعرفة بعملية ضمان جودة البرمجيات

خبرة في استخدام أدوات برامج إدارة المشاريع (مثل برامج الجدولة وتتبع الأخطاء)

مهارات تنظيمية قوية والاهتمام بالتفاصيل

الطاقة والعاطفة لعملك

يفضل درجة البكالوريوس أو أعلى

اتصال إنترنت مستقر وجهاز كمبيوتر منزلي

الاهتمام والتفاني والانضباط للعمل عن بعد من المنزل

المكونات السرية التي تجعلنا مميزين:

نموك هو نمونا. نحن نستثمر في مستقبلك من خلال التدريب مدفوع الأجر والفرص المهنية الأخرى.

نحن مبتكرو الصناعة في طليعة التغيير. مجهزة بأحدث التقنيات وفريق من الزملاء ذوي المعرفة بجانبك، ستواجه تحديات جديدة ومثيرة للاهتمام.

موقعك. الجدول الزمني الخاص بك - اختر منطقتك الزمنية، واختر ساعات العمل المفضلة لديك، واعمل من المكان الذي تشعر فيه وكأنك في المنزل.

المرونة والحرية في حمضنا النووي! طالما أن لديك اتصالًا مستقرًا بالإنترنت ودافعًا للازدهار، يمكنك السفر والعمل من أي مكان تريده.

عبء عمل يمكنك الاعتماد عليه. سنحدد لك ما يكفي من المهام لإبقاء هذا العقل مشغولاً! في Scopic، سنضمن أن يكون لديك دائمًا تدفق ثابت من العمل الجذاب والصعب الذي يتعين عليك القيام به.

الاعتراف والمكافأة. نحن نعترف بالاجتهاد والعمل الجاد من خلال زيادات الأجور السنوية مقابل الأداء الجيد.



وصولا الى العمل!

نطاق الراتب: راتبك المبدئي قابل للتفاوض اعتمادًا على مهاراتك وخبراتك.

هذا هو الموقف كل ساعة.

يتم دفع أجور المقاولين شهريًا عبر التحويل البنكي.


موعد الانتهاء: 03‏/06‏/2024 عبر الانترنت
Technical Coordinators إدارة الأعمال

DAI is seeking highly qualified candidates for Technical Coordinators Positions (3 Positions)

Projects: Technology for Youth and Jobs (TechStart) Project and Innovative Private Sector Development II (IPSD II) Project

Expected Start Date: ASAP

Level of Effort: Full-time

Location: Ramallah, Palestine


Background

Palestine Technology for Youth and Jobs Project (TechStart)

TechStart is an eight-year, USD $30 million project for the benefit of the Ministry of Telecommunications and Information Technology (MTIT) of the Palestinian Authority, funded by the World Bank (WB), the European Union, the Swiss Agency for Development and Cooperation, and the Government of the Kingdom of Netherlands, and implemented by DAI Global UK as the Project Implementation Agency (PIA).

It is designed to assist the Palestinian IT ecosystem to upgrade firm capabilities and spur employment growth. TechStart will build the capacity of Palestinian Tech firms, strengthen demand from international buyers and investors, and stimulate the absorption of high-tech knowledge in the ecosystem.


Innovative Private Sector Development II (IPSD II) Project

Innovative Private Sector Development II (IPSD II) is a project funded by the World Bank and the EU, implemented by DAI for the benefit of the Ministry of National Economy (MoNE).

The IPSD II project is a $14.5M follow-on operation to IPSD that will respond to overwhelming demand generated by the interventions supported under its predecessor and scale up its impact. It will scale up IPSD’s efforts to create economic opportunities for individuals and firms in the Palestinian territories by investing in the development of the entrepreneurial ecosystem and human capital.  


Role

DAI is seeking to hire 3 Technical Coordinators to support implementation activities for the different components. The Coordinators will be assigned certain tasks which will include application assessment, verification, data processing, documentation, support activities, and grants follow-up. The Coordinators will work closely with the component leads.


Key Functions and Responsibilities 

  • Support the team during the implementation of the FLAP process.
  • Evaluate grant applications submitted, followed by detailed examination and assessment.
  • Upload applications and documents on the internal system used for application processing.
  • Validate the evidence through follow-up with applicant firms through emails, phone calls, site visits, and other direct communication and document these follow ups.
  • Ensure comprehensive and diligent evaluation of the firm against standards outlined in the program manuals.
  • Ensure integrity of practice and compliance with program manuals.
  • Discuss individual tentative evaluation, identify issues to be probed further and agree on distribution of responsibilities.
  • Follow up with grants team to ensure full cycle completion of application processing.
  • Highlight any issues or difficulties encountered; any doubts and types of evidence collected.
  • Support operations teams in the implementation of the grants as required, including follow-up with grantees for information, as requested and overseen by Procurement and Finance Specialists.
  • Work with Component Managers on implementing project activities including preparation for workshops, training, information gathering, and other assigned tasks.
  • Assist in the preparation of trip schedules for consultants and follow up their logistic arrangements.
  • Manage the pipeline of applications for the pre-investment program, co-investment program, market access program.
  • Ensure that all project activities are entered into the internal system used for application processing.
  • Assist in the management of communications between the technical team and the procurement, grants and finance teams.
  • Work with the M&E Specialist in monitoring project activities for reporting purposes including monthly briefs and annual impact reports.
  • Work with the Communications Officer on designing, implementing and reporting activities related to the project subcomponents. 
  • Report the events or special activities of the Unit.
  • Assist in the day-to-day operations including specific assignments to oversee and coordinate specific programs. 
  • Work with the team to ensure that all technical and administrative critical path actions necessary to meet schedules, deadlines and deliverables are identified, programmed and acted upon.
  • Assist in organizing and facilitating various project activities, events and interventions including planning, budgeting and financial logistics.
  • Research information as required for program development and delivery.
  • Act as technical writers for documents as needed.
  • Demonstrate team-work spirit and a pro-active attitude in accomplishing and delivering tasks.
  • Absorb and quickly learn project details and operations/ procedures and provide ideas for improvements and enhancements when possible.
  • Perform other related duties as needed.


Qualifications and Experience

  • Bachelor’s degree in Business Administration, Information Technology, Finance, Economics, Accounting, or any related field.
  • A minimum of two years’ work experience in business development or program/ product management or related fields. Experience within the Palestinian ICT ecosystem is an advantage.
  • Experience in business modeling and assessment of business plans for small to medium companies.
  • Knowledge in the tech and entrepreneurship industry locally and internationally is a plus.
  • Have analytical skills, experience, and good judgment to recommend and propose informed suggestions relative to project activities.
  • Proficiency with MS Word, MS Excel, MS Power Point.
  • High level of interpersonal and diplomatic skills required.
  • Excellent verbal and written communication skills in Arabic and English.


Reporting

The post holders will report to the Component Managers.


To Apply:

If you would like to be part of a dynamic project team and are interested in submitting your CV for consideration, please apply through Apply Now button:

Individual position postings including job description and qualifications sought can be viewed at the link provided. Only shortlisted applicants will be contacted for additional information.

All applications must be received no later than Thursday, May 16, 2024.


About DAI:

DAI is a global development company with corporate offices in the United States, the United Kingdom, EU, Nigeria, Pakistan, and Palestine and project operations worldwide. We tackle fundamental social and economic development problems caused by inefficient markets, ineffective governance, and instability. DAI works on the frontlines of global development. We are committed to shaping a more livable world.

DAI is an equal opportunity/ affirmative action employer with a commitment to diversity. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, disability, or status as a protected veteran.



موعد الانتهاء: 16‏/05‏/2024 رام الله والبيرة
وظيفة Remote Full-stack Python Developer علم الحاسوب

حولنا

ابدأ مسارًا وظيفيًا مع إحدى أكبر الشركات الافتراضية في العالم حيث تتمتع بالمرونة والفرصة للنمو، تمامًا كما استطعنا نحن بفضل فريقنا. استخدم أحدث الأدوات والتكنولوجيا لإنتاج أعمالك الأفضل واستمتع بتعويض يعكس مهاراتك وخبرتك.


تصفح فرص العمل الحالية لدينا وقدّم اليوم. نتطلع إلى الاستماع إليك.

وصف الوظيفة

هذه الوظيفة عن بُعد.


هل أنت في البحث عن تحديات جديدة مثيرة تعزز نموك المهني؟ إذا كنت مطور Python Full-stack بخبرة واسعة في العمل مع React، وعلى استعداد للانغماس في تعقيدات النظام الداخلي، فسيسعدنا التواصل معك! تابع القراءة لمعرفة ما إذا كنت مناسبًا لفريق Scopic المكون من أكثر من 250 محترفًا من أكثر من 60 دولة.


في Scopic، العالم الافتراضي هو منزلنا لذا هذه وظيفة عن بُعد بدوام كامل. قدّم الطلب فقط إذا كنت مستعدًا لعدم الانتقال في الساعة الصفرية وإذا كانت فكرة التعاون مع زملاء من جميع أنحاء العالم تثيرك!


المهارات والصفات التي نبحث عنها:


- خبرة لا تقل عن 4 سنوات في تطوير البرمجيات المهني.

- خبرة مستوى كبير في برمجة Python.

- اجادة في Django، كإطار عمل رئيسي لدينا، مع فهم قوي لبناء واجهات برمجة التطبيقات القائمة على REST.

- خبرة في MongoDB وتكامله مع Python لأغراض التطوير.

- معرفة بتقنيات الواجهة الأمامية، بشكل خاص React، لتكاملها بسلاسة مع خدمات الواجهة الخلفية لدينا.

- اجادة استخدام NGINX لخدمة الويب وعكس الوكيل لتطبيقات الويب.

- فهم قوي لخدمات السحابة، بشكل خاص AWS، حيث يتم استضافة كل تقنيتنا فيها.

- أفضل ممارسات البرمجة العامة، بما في ذلك استخدام Git بكفاءة للتحكم في الإصدارات.


المكونات السرية التي تجعلنا مميزين:


- نموك هو نمونا. نستثمر في مستقبلك من خلال التدريب المدفوع وغيره من الفرص المهنية.

- نحن مبتكرون في صناعتنا على جبهة التغيير. مع تجهيزك بأحدث التقنيات ووجود فريق من الزملاء المعرفين بجانبك، ستواجه تحديات جديدة ومثيرة.

- موقعك. جدولك الزمني - اختر منطقة زمنية، اختر ساعاتك المفضلة، واعمل من المكان الذي تشعر فيه بالراحة.

- المرونة والحرية في دمنا! طالما أن لديك اتصال إنترنت مستقر والدافع للتفوق، يمكنك السفر والعمل من أي مكان ترغب فيه.

- حمولة عمل يمكنك الاعتماد عليها. سنقدم لك مهامًا كافية للحفاظ على تشغيل العقل! في Scopic، سنضمن لك دائمًا تدفقًا منتظمًا من الأعمال المشوقة والتحديات للقيام بها.

- التقدير والمكافأة. نعترف بالاجتهاد والعمل الشاق من خلال زيادات سنوية في الأجر للأداء الجيد.


لنأتي إلى الجوهر!


نطاق الأجر قابل للتفاوض اعتمادًا على خبرتك وأدائك خلال عملية التوظيف.

هذه وظيفة بدوام كامل منزلية. (40 ساعة/أسبوع)

هذه الوظيفة مدفوعة الاجر بالساعة.


موعد الانتهاء: 29‏/07‏/2024 عبر الانترنت
وظيفة مصمم واجهة المستخدم/تجربة المستخدم عن بعد علم الحاسوب

حولنا

ابدأ مسيرة مهنية مع إحدى أكبر الشركات الافتراضية في العالم حيث تتمتع بالمرونة والمساحة للنمو، تمامًا كما استطعنا نحن بفضل فريقنا. استخدم أحدث الأدوات والتكنولوجيا لإنتاج أفضل أعمالك واستمتع بتعويض يعكس مهاراتك وخبرتك.


تصفح فرص العمل الحالية لدينا وقدّم طلبك اليوم. نتطلع إلى التواصل معك.

وصف الوظيفة

هذه الوظيفة عن بُعد.


هل تبحث عن تحديات جديدة مثيرة تعزز نموك المهني؟ إذا كنت مبتكرًا بطبيعتك ومصمم واجهات المستخدم/تجربة المستخدم بمهنتك، فسنكون سعداء بالتواصل معك! تابع القراءة لمعرفة ما إذا كنت مناسبًا لفريق Scopic المكون من أكثر من 250 محترفًا من أكثر من 60 دولة.


في Scopic، العالم الافتراضي هو منزلنا لذا هذه وظيفة عن بُعد بدوام جزئي. قدّم الطلب فقط إذا كنت مستعدًا لعدم وجود وقت الانتقال وإذا كانت فكرة التعاون مع زملاء من جميع أنحاء العالم تثيرك!


ما سيكون مظهر يومك اليومي:


- تصميم واجهات جميلة ومدروسة وقابلة للتوسع للمنتجات الاستهلاكية والمؤسسية.

- تعريف أفضل الممارسات في واجهة المستخدم/تجربة المستخدم والتواصل مع أصحاب المصلحة عبر الهندسة والمنتج.

- تطوير المفاهيم البصرية عالية المستوى إلى تصميمات دقيقة للبكسل (مع استخدام السبورة البيضاء والنماذج التجريبية بينهما!).

- كون مُدافعًا عن المستخدم بينما تعمل على توحيد أهداف أصحاب المصلحة ومتطلبات المنتج.

- جمع البيانات الرئيسية من خلال التحليلات وتحليل المستخدم للعثور على الاحتياجات غير الملبية وغير المُعبَّر عنها للمستخدمين.

- توثيق متطلبات وتفاعلات واجهة المستخدم/تجربة المستخدم لمساعدة المنتج في التطوير والتدريب والمبيعات.

- العمل بشكل وثيق مع المنتج والهندسة للمساعدة في بناء التصميمات من فكرة إلى الإصدار.

- المساعدة في تدريب أصحاب المصلحة أثناء عملية إطلاق المنتج، وتقديم الدعم خلال المراحل الأولى من الإطلاق.


المهارات والصفات التي نبحث عنها:


- خبرة لا تقل عن 3 سنوات في تصميم واجهة المستخدم/تجربة المستخدم للمنتجات الاستهلاكية والمؤسسية.

- يجب أن يكون لديك خبرة مُثبَتة كمصمم واجهة مستخدم بمهارات تصميم بصري قوية والقدرة على إنشاء أنظمة تصميم.

- خبرة جيدة في تطبيقات الويب المتجاوبة وتطبيقات سطح المكتب.

- فهم قوي لتصميم تجربة المستخدم، ومعرفة بأفضل الممارسات في تجربة المستخدم، والقدرة على إنشاء رسومات تخطيطية، ورحلات المستخدم والنماذج التجريبية.

- إلمام جيد بالأدوات القياسية في الصناعة (مثل Figma و Sketch و Invision و Adobe Creative Suite).

- القدرة على إنشاء تصاميم عالية الدقة للتسليم والتعاون مع المطورين.

- قادر على العمل بشكل مستقل، وإدارة المشاريع في بيئ

المكونات السرية التي تجعلنا مميزين:



نموك هو نمونا. نحن نستثمر في مستقبلك من خلال التدريب مدفوع الأجر والفرص المهنية الأخرى.

نحن مبتكرو الصناعة في طليعة التغيير. مجهزة بأحدث التقنيات وفريق من الزملاء ذوي المعرفة بجانبك، ستواجه تحديات جديدة ومثيرة للاهتمام.

موقعك. جدولك الزمني - اختر منطقتك الزمنية، واختر ساعاتك المفضلة، واعمل من المكان الذي تشعر فيه وكأنك في بيتك.

المرونة والحرية في حمضنا النووي! طالما أن لديك اتصالًا مستقرًا بالإنترنت ودافعًا للازدهار، يمكنك السفر والعمل من أي مكان تريده.

عبء عمل يمكنك الاعتماد عليه. سنحدد لك ما يكفي من المهام لإبقاء هذا العقل مشغولاً! في Scopic، سنضمن أن يكون لديك دائمًا تدفق ثابت من العمل الجذاب والصعب للقيام به.

الاعتراف والمكافأة. نحن نعترف بالاجتهاد والعمل الجاد من خلال زيادات الأجور السنوية مقابل الأداء الجيد.


 


وصولا الى العمل!



نطاق السعر: قابل للتفاوض اعتمادًا على مهاراتك وخبرتك وأدائك أثناء عملية التوظيف لدينا.

هذا عمل بدوام جزئي.

قد تكون هناك حاجة للتواصل المباشر مع العميل.


موعد الانتهاء: 29‏/07‏/2024 عبر الانترنت
وظيفة مدير مبيعات عن بعد التسويق

معلومات عنا

ابدأ حياتك المهنية مع إحدى أكبر الشركات الافتراضية في العالم حيث تتمتع بالمرونة والمساحة للنمو، تمامًا كما تمكنا من ذلك بفضل فريقنا. استخدم أحدث الأدوات والتقنيات لإنتاج أفضل أعمالك والتمتع بالأجر الذي يعكس مهاراتك وخبراتك.


تصفح فتحاتنا الحالية وتقدم بطلبك اليوم. نحن نتطلع الى الاستماع منك.

المسمى الوظيفي

هذا هو الموقف البعيد.




تتطلع Scopic إلى تعيين مدير مبيعات عن بعد للانضمام إلى فريقنا الذي يضم أكثر من 250 متخصصًا في 60 دولة. نحن نبحث عن خبير مبيعات استباقي لجلب عملاء جدد وإدارة الشراكات الإستراتيجية. هذا منصب بدوام كامل من المنزل، وهو مثالي للأفراد المتحمسين الذين يبحثون عن بيئة متنوعة وسريعة الخطى وبعيدة تمامًا.



 

المسؤوليات:



فهم عروض خدمات الشركة والاستفادة من تلك المعرفة لبدء الأنشطة اليومية التي من شأنها توليد فرص المبيعات ذات الصلة؛ إدارة خط أنابيب المبيعات في نظام إدارة علاقات العملاء لدينا من البداية إلى النهاية.

العمل مباشرة مع عملائنا ومديري المشاريع لزيادة المبيعات وزيادة الإيرادات لكل حساب.

التواصل مباشرة مع العملاء المتوقعين والإمكانات لفهم المتطلبات وتقييم الفرص.

متابعة فرص عمل جديدة والتنقيب عنها بشكل استباقي لدعم أهداف وغايات المبيعات.

العمل مع الإدارة على استراتيجية المبيعات الشاملة.

المساهمة في توليد العملاء المحتملين والتنقيب عن عملاء جدد من خلال تقديم العطاءات في أسواق تكنولوجيا المعلومات عبر الإنترنت التي نتواجد فيها، أو إرسال بريد إلكتروني دافئ / رائع، أو شبكات افتراضية، أو العمل على قنوات أخرى ذات صلة.

تحديد واستخدام ملفات تعريف العملاء المستهدفة بناءً على أهداف المبيعات والتسويق.

العمل بجد وإبداع لتحويل الفرص إلى مشاريع فعلية، وإعداد المقترحات والتقديرات بدعم من الفريق الهندسي، والتعامل مع عملية بدء العقد من خلال أداة إدارة العقود لدينا.

التنسيق مع فرق العمليات والهندسة والتسويق حسب الحاجة؛ التعامل مع بدء المشروع وتسليمه إلى العمليات.

المكونات السرية التي تجعلنا مميزين:


نموك هو نمونا. نحن نستثمر في مستقبلك من خلال التدريب مدفوع الأجر والفرص المهنية الأخرى.

نحن مبتكرو الصناعة في طليعة التغيير. مجهزة بأحدث التقنيات وفريق من الزملاء ذوي المعرفة بجانبك، ستواجه تحديات جديدة ومثيرة للاهتمام.

موقعك. الجدول الزمني الخاص بك. اختر منطقتك الزمنية، واختر ساعات العمل المفضلة لديك، واعمل من المكان الذي تشعر فيه وكأنك في بيتك.

المرونة والحرية في حمضنا النووي! طالما أن لديك اتصالًا مستقرًا بالإنترنت ودافعًا للازدهار، يمكنك السفر والعمل من أي مكان تريده.

عبء عمل يمكنك الاعتماد عليه. سنحدد لك ما يكفي من المهام لإبقاء هذا العقل مشغولاً! في Scopic، سوف نضمن أن لديك دائمًا تدفقًا ثابتًا من العمل الجذاب والصعب للقيام به.

الاعتراف والمكافأة. نحن نعترف بالاجتهاد والعمل الجاد من خلال زيادات الأجور السنوية مقابل الأداء الجيد.

 


وصولا الى العمل!


نطاق السعر: معدل البداية الخاص بك قابل للتفاوض اعتمادًا على مهاراتك وخبراتك.

سيحصل المقاول لهذا المنصب على السعر الأساسي والمكافأة وإجازة مدفوعة الأجر.

هذا هو الموقف كل ساعة.

يتم دفع أجور المقاولين شهريًا عبر التحويل البنكي.


موعد الانتهاء: 29‏/07‏/2024 عبر الانترنت
Project Manager إدارة الأعمال

Job Purpose:

The Palestine Techno Park (PTP) is seeking a highly motivated and experienced Project Manager to join our dynamic team. You will play a key role in propelling our mission forward by leading and managing a diverse range of projects that contribute to PTP's multifaceted approach. As a Project Manager, you will be responsible for the entire project lifecycle, from initial concept and planning to successful execution, monitoring, and closure.


Key Responsibilities:

  • Lead and manage projects from initiation to completion, ensuring alignment with organizational goals and objectives.
  • Develop project plans, schedules, and budgets, and track progress against milestones and deliverables.
  • Coordinate project teams, assign tasks, and ensure timely completion of project activities.
  • Communicate regularly with project stakeholders to provide updates, address concerns, and manage expectations.
  • Identify and mitigate project risks and issues, and escalate as necessary to ensure timely resolution.
  • Manage project resources, including budget, personnel, and equipment, to optimize project performance.
  • Facilitate project meetings, including agenda setting, minute taking, and action item tracking.
  • Monitor project expenses and expenditures, and ensure adherence to budgetary constraints.
  • Collaborate with cross-functional teams to ensure project success and alignment with organizational priorities.
  • Prepare and present project status reports, including progress, issues, and risks, to senior management and stakeholders.
  • Conduct post-project evaluations to assess project outcomes, identify lessons learned, and make recommendations for future improvements.
  • Foster a collaborative and positive team environment, promoting innovation, creativity, and continuous improvement.
  • Stay informed about industry trends, best practices, and emerging technologies relevant to project management.
  • Ensure compliance with project management standards, policies, and procedures.


Requirements:

  • Bachelor's degree in Computer/Electronics Engineering or related field
  • 5+ years of hands-on experience in a technical lab or core technology role
  • At least 4-5 years’ experience working with entrepreneurs, start-ups, learning/ tinkering labs, incubator or incubation consultancy.
  • Demonstrated ability to cultivate, build and maintain strong working relationships with start-ups, entrepreneurs, mentors, universities, research institutions, industry experts, associations, chamber of commerce & industries, state & central government, and angel investors.
  • Strong analytical and problem-solving abilities
  • Ability to learn new technologies quickly
  • Effective technical documentation and communication skills
  • Passion for emerging technologies and startup innovation
  • Project management and stakeholder coordination skills



موعد الانتهاء: 05‏/05‏/2024 رام الله والبيرة
Support Specialist علم الحاسوب

About Foothill Technology Solutions (FTS):

Foothill Technology Solutions is a renowned international software development and consulting firm with a robust presence in the USA and Palestine. We are dedicated to providing advanced development and consulting services that meet the highest standards. Our mission revolves around leveraging cutting-edge technology solutions to address our clients' complex challenges while fostering local talent and creating ample career opportunities. With a track record of success and innovation, FTS is committed to delivering exceptional value and sustainable solutions to our global clientele.


Job Description:

The Support Specialist, Operations, Radar Partner Support is responsible for helping R365 customers with all Radar software operations including Radar Core, GL Sales, Advanced Labor Scheduling, AP, Inventory, Recipes, Polling and Partner specific operations . They have demonstrated strong leadership skills, expertise and proficiency in support processes and product knowledge of Radar. They manage pertinent customer communications through emails, tickets, live chats, and phone calls.


RESPONSIBILITIES

  • Provide dedicated support and troubleshooting to high-value Partners and their clients
  • Identify issues and provide solutions to Partners and/or Partner clients
  • Help Partners and clients understand the more complex functionality of Radar software operations
  • Maintain behind the scenes Radar maintenance to Partner databases, including, but not limited to, GL Mapping, EDI Mapping, Clearing Alerts and CS Maintenance, including reviewing and responding to Dev notes on tickets
  • Route non-support customer issues to appropriate teams and team members
  • Manage personal queue of client tickets
  • Train and mentor new team members on the functions of the advanced modules including product knowledge and advanced troubleshooting techniques and best practices
  • Other duties as assigned


QUALIFICATIONS

  • Bachelor’s degree in business and/or finance and/or accounting preferred or 5 years job experience
  • Restaurant industry experience preferred
  • Working knowledge of Radar.
  • Strong understanding of general business principles
  • Excellent problem-solving skills
  • Strong customer service skills
  • Ability to multi-task and balance changing priorities
  • Clear and effective oral and written communication
  • Strong grasp of software and internet technologies
  • Strong leadership qualities

موعد الانتهاء: 26‏/04‏/2024 نابلس
Mid-level Software Developer علم الحاسوب

About Foothill Technology Solutions (FTS):

Foothill Technology Solutions is a renowned international software development and consulting firm with a robust presence in the USA and Palestine. We are dedicated to providing advanced development and consulting services that meet the highest standards. Our mission revolves around leveraging cutting-edge technology solutions to address our clients' complex challenges while fostering local talent and creating ample career opportunities. With a track record of success and innovation, FTS is committed to delivering exceptional value and sustainable solutions to our global clientele.


Job Description:

As a Midlevel Software Engineer at Foothill Technology Solutions, you will be an integral part of our Dynamics consulting team. Your role will focus on implementing, configuring, developing, and supporting Dynamics 365 CRM projects among all modules and apps including Sales, Finance, Project operations, Field Service Apps and others. You will be responsible for integrating external and third-party solutions with Dynamics CRM to enhance our client's business processes and operational efficiency.


Key Responsibilities:

  • Develop, customize and maintain Dynamics 365 CRM in alignment with best practices and customer needs.
  • Integrate Microsoft Dynamics CRM |Customer Engagement solution with other key systems, such as ERP/accounting, marketing automation, customer service platforms and legacy systems to ensure a seamless, end-to-end solution.
  • Continual improvement to ensure solutions evolve with the shifting demands of customers.
  • Collaborate to identify areas for enhancement and implement updates as necessary.
  • Leverage Azure Cloud services to enhance application scalability, performance, and security.
  • Create reports that provide valuable insights, drive better decision-making, and deliver real results, customize SSRS and PowerBI reports to meet client-specific requirements.
  • Write plugins, scripts, and build workflows to extend the CRM capabilities.
  • Work with .NET Core and React to develop and maintain web applications and services.
  • Participate in all phases of the software development lifecycle, including requirement analysis, design, development, testing, and support.
  • Collaborate with cross-functional teams to create customized solutions that address clients' unique business needs.
  • Troubleshoot and resolve issues with existing applications, ensuring optimal performance and reliability.
  • Migrate data from any legacy system and manage the complex process of data migration, cleanup, and on-going validation.

 

Qualifications:

  • Bachelor's degree in Computer Science, Information Technology, or a related field.
  • Outstanding English communication skills, both written and verbal, to effectively collaborate with team members.
  • 3+ years of experience in software development, with a strong focus on Dynamics 365 CRM.
  • Proven experience in customizing Dynamics CRM and integrating with key external systems.
  • Proficient in developing SSRS and PowerBI reports.
  • Familiarity with marketing platforms such as ClickDimensions, MS Dynamics Marketing, Emfluence, and Dotdigital.
  • Experience in writing plugins, scripts, and building workflows for Dynamics CRM.
  • Knowledge of SharePoint, Sales Copilot, and Azure cloud services.
  • Strong development skills in .NET Core and React.
  • Excellent problem-solving, analytical, and communication skills.


Benefits

  • Work from home (Remote).
  • A new laptop and other equipment/software - You need a good machine to do your job with.
  • We always push you to learn - Learning Hours // An annual budget for the courses you want!
  • Unlimited Vacations


Core Values

  • You will join a company doing something good for the world at the very beginning and participate in the upside
  • We’re committed to our employees the same way our employees are committed to us. This is reflected in our core values of providing employment equality, excellent working conditions, stock options and the right career path for our employees to develop and grow.



موعد الانتهاء: 26‏/04‏/2024 عبر الانترنت


دعم الشركات الناشئة والفرق التقنية الفلسطينية

تصفح الفرص

ابق على اطلاع بالفرص عبر البريد الإلكتروني
اشترك في نشرتنا الإخبارية!